Instagram Ads startují v ČR už 30. září

9. 9. 2015Novinky

30. září – to je den, kdy slibované reklamy na Instagramu dorazí i na český trh. Instagram dnes totiž oznámil, že aktuálně rozšířil své Ads do více než 30 nových zemí a na konci měsíce se dočkají i čeští marketéři.

Itálie, Španělsko, Mexiko, Indie, Jižní Korea – to jsou některé země, které ode dneška mohou vesele rozjíždět kreativní reklamní kampaně na Instagramu. Na konci září ale sociální síť plánuje ještě masovější, celosvětový launch. Týkat se bude i České republiky.

„Letos v létě jsme testovali nové reklamní možnosti na značkách všech velikostí a zaznamenali jsme pozitivní výsledky, zejména v oblastech e-commerce, cestování, zábavy a retailu.“ – Instagram for Business

Další vítanou novinkou je i skutečnost, že reklamy na Instagramu budou samoobslužné, inzerenti se tedy již nebudou muset spoléhat pouze na marketingové partnery Facebooku a inzerovat budou moci i menší značky s nižším budgetem.

Jednoduchá správa

Platforma pro správu Ads se navíc od reklamní infrastruktury na Facebooku v zásadě lišit nebude. Instagram taktéž umožní targeting publik podle zájmů, nastavení reklamy v závislosti na cílech i nakupování přímo ze sítě.

„Inzerenti budou mít možnost vyzkoušet hned několik formátů reklamy na Instagramu dle svých reklamních cílů: Website clicks, Mobile App Installs a Video Views. První výsledky kampaní z trhů, kde jsou Instagram Ads již aktivní, nasvědčují, že půjde o efektivní reklamní médium.“ – Peter Podolinský, Facebook Client Partner pro CZ a SK

Zajímavými výsledky se mohou Instagram Ads pochlubit například v oblasti budování značky. V 97 % měřených kampaní totiž přispěly k významnému nárůstu v kategorii ad recall.

Další novinky

Na efektivitě kampaní se pak mohou podepsat i doplňující novinky, které Instagram Ads přinesou:

  • širokoúhlé fotky a videa
  • rozšířená délka videí až na 30 vteřin
  • tzv. Marquee, nový prémiový produkt pro zvýšení dosahu v krátkém čase (ideální pro jednorázové eventy nebo launch nových produktů)
  • nástroje pro realizaci a optimalizaci kampaní v rámci Facebooku a Instagramu

 

Chcete se o možnostech Instagram Ads dozvědět více? Prozradíme vám je na speciálních eventu, který Facebook pořádá 14. října v Praze.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře