Facebook stále hledá možnosti, jak přivést zisk přímo z reklam na News Feedu. Od včerejška proto testuje nový nástroj Canvas, který zákazníkům na mobilním zařízení umožní vybrat zboží rovnou na sociální síti.
Běžně to totiž chodí tak, že uživatel klikne na reklamu, která ho navede na web e-shopu. To však často trvá a stránka nemusí být optimalizovaná. Tím se zvyšuje šance, že uživatel zase odejde.
Pomocí Canvasu se zobrazí stránka uvnitř Facebooku, která se rychle načítá a je full screen a kde si uživatelé mohou prohlížet produkty. Finální nákup pak probíhá přímo v daném e-shopu.
V rámci toho Facebook plánuje přidat také call-to-action button „Koupit“ a novou shopping sekci. Všiml si totiž, že uživatelé vyhledávají nové produkty i na Facebooku – v News Feedu, na stránkách i ve skupinách. V následujících týdnech proto začne testovat jednotné místo, kde budou lidé moci najít, sdílet a nakupovat zboží.