Facebook oznámil, že se chystá rozšířit možnosti pro Lead Ads. Těšit se tak můžete na kontextové kartičky, carousel formát i dostupnost v desktopovém rozhraní.
Facebook uvedl Lead Ads do světa na podzim loňského roku. Jedná se o reklamy, které slouží k jednoduššímu a rychlejšímu vyplňování formulářů a dotazníků na mobilním zařízení a umožňují zacílit na ty správné uživatele, potenciální zájemce o daný produkt. Blíže jsme vám o nich psali v tomto článku.
Facebook teď rozšiřuje původní možnosti o praktické novinky, které dávají značkám větší prostor přesvědčit uživatele, kteří se teprve rozmýšlejí, zda se přihlásit k odběru newsletteru, zaregistrovat se na akci nebo rezervovat to, co v reklamě právě nabízejí.
Tři praktické novinky
Doteď byla doménou Lead Ads pouze mobilní zařízení. Pro ně byly vytvořené, protože na mobilu a tabletu je obtížnější vyplnit dotazník než na počítači. Nyní se ovšem Facebook zaměřil i na desktopy, čímž vám dává prostor zasáhnout cílové publikum už prakticky všude.
Dále Facebook oznámil, že do Lead Ads zavádí carousel formát, který je populární mezi marketéry i uživateli. Díky tomu, že se v reklamě zobrazí 3 až 5 obrázků s nadpisy, máte větší šanci sdělit o sobě více informací a seznámit uživatele s benefity.
Poslední novinkou je kontextová kartička ve formátu pop-up, která vyskočí po kliknutí na reklamu a zobrazí stránku, která uživatelům sdělí více podrobností o konkrétních službách nebo nabídce předtím, než přejdou k formuláři. Takže pokud například vyzvete k odběru newsletterů, v kontextové části můžete vysvětlit, jaký obsah uživatelům nabídnete a na co se mohou těšit. Díky této kartičce si navíc pojistíte, že se jedná o vysoce kvalitní odběratele, kteří mají o váš obsah či službu skutečný zájem.
Nové doplňky Lead Ads budou postupně k dispozici v Power Editoru. Nemáte ještě s Lead Ads zkušenosti? My jsme je už vyzkoušeli a v tomto návodu vám poradíme, jak na ně.