Facebook Pixel nabízí pokročilý matching

3. 6. 2016Návody Novinky

Facebook zavádí v rámci Facebook Pixelu pokročilý matching. Tato nová funkcionalita umožní inzerentům využít vlastní data o zákaznících, jako je e-mail, adresa nebo telefonní číslo, a spárovat je s uživateli, přestože jsou na Facebooku zaregistrovaní pod jinými kontaktními údaji.

Znáte to také? Na Facebooku se zaregistrujete pod jedním e-mailem, na jiné sociální síti pod druhým a v e-shopu s elektronikou pod třetím. Každý e-mail je odlišný a ztěžuje marketérům práci při retargetingu. Facebook teď ale přišel s novým mechanismem s pokročilými funkcemi, který dokáže identifikovat uživatele i přesto, že při nákupu ve vašem e-shopu uvedl odlišné kontaktní údaje, než pod kterými je zaregistrovaný na Facebooku.

Díky tomu se zvyšuje match rate, tedy míru úspěšnosti propojení s reálnými uživateli. Spolu s ní roste také úspěšnost cílení pomocí Custom Audiences, konverze i dosah retargetingové kampaně. Pokročilý matching je výborným pomocníkem například při využití Dynamic Product Ads (DPA).

Implementace

K tomu, aby vám nový nástroj začal fungovat, vede jen pár jednoduchých kroků. Potřebná data totiž vložíte přímo do výchozího kódu Facebook Pixelu.

  • Váš Facebook Pixel původně vypadal takto:

fbq ( ‚init‘ , ‚FB_PIXEL_ID‘ ) ;

  • Do toho kódu přidejte vybraná zákaznická data:

fbq (‚init‘, ‚FB_PIXEL_ID‘, {
em: ‚{{_email_}}‘ ,
ph: ‚{{p_hone_number_}}‘ ,
fn: ‚{{_first_name_}}‘
….
})

Již během beta testování přinesl pokročilý matching skvělé výsledky. Facebook zaznamenal 10% nárůst konverzí a o 20 % větší reach v retargetingových kampaních.

Přečtěte si také o tom, jak dosáhnout lepších výsledků díky eventům pro Facebook Pixel.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře