Facebook opět rozšiřuje možnosti remarketingových kampaní. Nyní budete moci zpětně zasáhnout ty uživatele, kteří již nějakým způsobem zareagovali na vaše Lead Ads.
Lead Ads zařadil Facebook do svého portfolia na podzim loňského roku a od té doby je neustále vylepšuje, naposledy přislíbil, že zařadí video a a možnost duplikovat formuláře. Tento reklamní formát je například i skvělá varianta sbírání kontaktů do e-mailingového seznamu, ale dá se na něm postavit dokonce i celá kampaň.
Teď je navíc můžete využít pro tvorbu dalšího typu publika. Nově podporované možnosti cílení zahrnují:
- každého uživatele, který otevřel fomulář
- uživatele, kteří otevřeli formulář, ale nedokončili vyplňování
- uživatele, kteří vyplnili formulář
Zajímavostí je, že Facebook tímto reaguje na poptávku inzerentů, kteří mají zkušenosti s jinými remarketingovými kanály. Ti totiž tvrdí, že 40-60 % nárůstu konverzí přišlo při retargetingu lidí, kteří zpočátku neprojevovali zájem a konverzi nedokončili.
Facebook počítá s tím, že 2. července bude novinka dostupná zhruba polovině inzerentů, a to v rámci Power Editoru, Ads Manageru a API. Na konci července se pak dočkají všichni inzerenti.
Jak nové publikum vytvořit?
Standardní cestou v Power Editoru nebo Ads Manageru vytvoříte Custom Audience (vlastní publikum).
Poté zvolíte možnost „Engagement on Facebook“.
V okně, které se vám následně zobrazí, vyberete možnost „Lead ad response“.
V dalším kroku vyberete formulář, kterého se publikum týká, druh engagementu (například dokončení formuláře) a časový rámec.
Na základě vašich požadavků pak Facebook automaticky vytvoří publikum pro kampaň.