Facebook nyní umožňuje zveřejnit Canvas nejen jako mobilní reklamu, ale i jako organický příspěvek na vaší Facebook Page. Vytvářet ho můžete přímo v nastavení stránky.
Facebook Canvas se jako mobilní reklamní formát představil v únoru letošního roku a už od první chvíle si získal velkou popularitu. Vytvořit jej přitom není nic složitého a navíc díky kombinaci videí, obrázků, textu, carouselu a call-to-action buttonů umožňuje popustit uzdu fantazii a zároveň zaujmout uživatele.
Nyní je Canvas dostupný také organicky pro všechny facebookové stránky. To znamená, že ho můžete zveřejnit mezi ostatními posty a zvýšit tím engagement stránky.
Jak na to?
Možnost vytvořit Canvas najdete v adminu své Page v sekci Publishing Tools.
Po kliknutí na možnost Create dál postupujete tradičně krok za krokem, dokud nevytvoříte Canvas podle svých představ. Nabízí se výběr motivů přednastavených nebo uživatelských, k dispozici je volba headeru, nahrávání fotek a obrázků, nastavení tlačítek s výzvou a volby dalších komponentů, jako je carousel formát, video, text nebo product set. Samozřejmostí je pak náhled nebo sdílení, hodí se také možnost duplikace.
Pro vložení na Facebook stránku kliknete na možnost Page Post v horním menu. Do zobrazeného okna, které následuje, pak napíšete text příspěvku, který bude Canvas doprovázet.
Vytvořený Canvas můžete použít také jako reklamu. Stačí zkopírovat vygenerovanou URL adresu.