Facebook představil Cost Cap, nový typ nabídky, který pomůže inzerentům maximalizovat efektivnost nákladů tím, že získá co nejvíce výsledků za nastavenou cenu za akci (Cost per Action) nebo nižší.
Facebook se stále snaží vyvíjet reklamní nabídky a usnadňovat firmám dosahování obchodních cílů. V souvislosti s tím představil novou strategii nabídky cenových limitů (Cost Cap), která kombinuje Bid Cap (limit pro nabídku) a Target Cost (nabídku cílové ceny).
Inzerenti budou moci současně lépe kontrolovat náklady a zvyšovat objem. Díky tomu můžou maximalizovat objem konverzí a přitom zachovat předvídatelné náklady.
Cost Cap zjednodušuje správu kampaní a pomáhá se zaměřit na škálování objemu výsledků při řízení nákladů. Na rozdíl od jiných strategií nabídek, které pomáhají optimalizovat náklady, Cost Cap umožní nastavit maximální CPA/CPI, kterou jste ochotni za výsledky zaplatit, což snižuje složitost správy nabídek a zároveň maximalizuje výsledky kampaní.
Facebook plánuje Cost Cap zavést během letošního roku. Chcete se o cenovém limitu dozvědět víc? Podrobnosti najdete v nápovědě Facebooku.
Přečtěte si také o všech dostupných strategiích nabídek a jak si vybrat tu správnou.