Společnost Socialinsider provedla analýzu více než 137 tisíc reklam a sponzorovaných příspěvků na Facebooku a Instagramu. Díky tomu zjistila, co na sociálních sítích funguje nejvíce. Inspirujte se, aby vaše kampaně byly v novém roce ještě efektivnější.
Studie odhalila následující důležitá fakta:
- Značky v roce 2021 investovaly do reklamy na Instagramu o skoro 9 % více než o rok dříve.
- Instagram reklamy jsou dražší, protože mají dvakrát větší CPC než reklamy na Facebooku.
- Instagram feed má vyšší CPC i CPM.
- Reklamy v Instagram Stories vykazují nejvyšší CTR.
- Umístění ve feedu na Facebooku je nejlepší, pokud chcete zvýšit návštěvnost z reklamy.
- Facebook feed má jak nejvyšší CMP, tak nejvyšší CTR.
- Facebook Stories mají zase nejvyšší CPC, ale naopak nejnižší CTR.
Pokud vás zajímá více, přečtěte si celou studii zde.