Facebook a Instagram umožní přidat různá videa do různých placementů

18. 7. 2017Novinky

Facebook spouští novou funkcionalitu, která umožní přidat do jedné reklamy umístěné na Facebooku a Instagramu různé varianty videí. Díky tomu můžete oslovit uživatele obsahem ušitým na míru dané platformě, aniž by bylo nutné nastavit více reklamních setů.

Mnozí inzerenti mají za to, že je správné promovat stejnou kreativu na různých platformách. To je ovšem chyba. Uživatelé totiž konzumují obsah na různých sociálních sítích odlišným způsobem, obzvlášť co se týče reklam. Proto je ideální obsah dané platformě přizpůsobit. Dosud však bylo možné pouze rozdělit kreativy a reklamní placementy do několika ad setů, což přidělalo práci.

Dobrá zpráva proto je, že nyní Facebook umožní vytvořit jedinou reklamu, v rámci níž lze spustit různé verze videí napříč placementy Facebooku a Instagramu. Díky tomu můžete uživatele oslovit různými způsoby, aniž byste museli nastavovat větší počet reklam samostatně. Navíc je velmi jednoduché tuto featuru implementovat.

Jak na to?

V Ads Manageru nebo Power Editoru můžete buď upravit video reklamy, které už běží, anebo jednoduše vytvořit novou variantu. Pokud chcete editovat existující reklamy, které jsou optimalizované na post engagement, Page likes, eventy či jiný účel vztahující se k engagementu, musíte nejdříve reklamu pozastavit, teprve poté půjde upravovat. Případně ji odstraňte a vytvořte znovu.

Jako obvykle Facebook doporučuje využít video formát vhodný pro mobilní zařízení – tedy vertikální či čtvercový. Vyplatí se také vědět, že průměrně uživatelé zhlédnou na sociálních sítích 30 sekund videa, proto nepořizujte zbytečně delší spoty.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře