Facebook spouští několik aktualizací, které souvisejí se změnami IDFA. Ty zavedla společnost Apple, aby omezila sběr dat z mobilních zařízení, jež se používají pro cílení a měření reklam. Facebook se proto nyní snaží upravit atribuční procesy, aby vám pomohl zohlednit ztracené statistiky a získat lepší přehled o výkonu kampaní.
Mnoho inzerentů zaznamenalo výrazné snížení konverzí, protože je Facebook již není schopen dále sledovat. Řada inzerentů také odhalila velké neshody mezi analytickými nástroji, protože už není možné spojit report z Facebooku se skutečným výkonem. Nové aktualizace, které Facebook spustil pro první inzerenty, by měly tuto situaci zlepšit.
Tady je přehled, co se mění:
- Facebook vám nyní umožní aktualizovat události, aniž byste museli při každé změně pozastavit a manuálně restartovat kampaň.
- Dále přidává odhadované konverze do 7denního okna, kam připisuje kliknutí, což vám pomůže počítat se ztrátou dat kvůli aktualizaci IDFA.
- Facebook také poskytne větší flexibilitu těm, kteří chtějí maximalizovat výkon pomocí uživatelů Androidu. Plánuje totiž rozšířit možnosti jejich akcí v nastavení kampaně. To znamená, že pokud chcete cílit na uživatele zařízení s Androidem, budete mít nyní více možností, jak optimalizovat reklamy na základě výkonu.
Všechny uvedené změny jsou spíše techničtějšího rázu, ale přesto mají pozitivní vliv na výkonnost reklamních kampaní. A i když modelovaná data nebudou nikdy tak dobrá a přesná jako skutečný výkon, i tak získáte s ohledem na současné podmínky lepší přehled o tom, jak si vaše reklamy vedou a jak se na základě dat rozhodovat.
Veškeré informace si můžete stáhnout také v tomto dokumentu Facebooku.