Pracujete s kampaněmi, které se dotýkají realitního odvětví, nabídky zaměstnání nebo úvěrů? Tak zbystřete. Facebook oznámil další nová opatření, která vnesou více transparentnosti do tohoto typu reklamy.
Určitě jste si všimli, že Facebook v nedávné době zavedl speciální kategorii reklam, o které jsme vás informovali v srpnu. Pokud budete vytvářet reklamní kampaň, která nabízí půjčku, zaměstnání nebo bydlení, budete muset vybrat kategorii, jež vaše reklamy nejlépe vystihuje.
Doposud bylo označení speciální reklamy k dispozici jen pro kampaně vytvořené ve Správci reklam. Nyní Facebook oznámil, že nastavení rozšíří i pro tvorbu v prostředí Instagram Promote, Facebook Marketing API a do reklamy, kterou zadáváte skrze facebookovou stránku.
Facebook také přidá všechny reklamy z této speciální kategorie do své knihovny reklam:
- Kampaně na bydlení, které byly schválené od 4. 12. 2019, můžete v knihovně vyhledávat podle názvu stránky, města nebo státu, na který je reklama cílená.
- Kampaně na zaměstnání a úvěry Facebook do archivu přidá začátkem příštího roku. Nyní pracuje na jeho rozšíření.
Podívejte se do facebookové knihovny reklam.
Cílem obou novinek je přinést do inzerce jednotnost, více transparentnosti a zamezit diskriminaci. Nová opatření začala platit tento týden zatím pro inzerenty v USA.