Facebook chystá seriál rozhovorů o přístupech v reklamě

6. 8. 2021Novinky

Facebook spustí novou sérii rozhovorů s experty, která se zaměřuje na novinky a přístupy v reklamě. Chce tím inzerentům poskytnout více tipů, jak reagovat na aktuální změny, které se ve světě digitálního marketingu dějí, a nastínit, co právě teď funguje v rámci budování efektivních reklamních kampaní na Facebooku.

V několika rozhovorech se dozvíte, jak spojení dat a kreativity dokáže přinést ty nejlepší výsledky a zajistit vám lepší návratnost investic.

Tato iniciativa přichází v rozhodující době, protože Facebook (stejně jako ostatní online platformy) se nachází uprostřed velkého reklamního posunu kvůli zvýšenému zaměření na ochranu osobních údajů. Například společnost Apple zavedla opatření, která brání aplikacím sledovat akce uživatelů. Kvůli tomu mohou inzerenti mapovat data v radikálně nižší míře a musí tak přicházet s novými způsoby shromažďování informací, na základě kterých mohou stavět kampaně.

Vybraní odborníci vám proto ukáží, jak kombinovat data a kreativitu v rámci těchto změn, protože i jim navzdory je hlavním motorem kampaní právě obsah – podle Facebooku pochází až 70 % ROI z videoreklamy ze samotné kreativity.

Zdroj: Facebook

V rozhovorech se také dozvíte, jaké nástroje a technologie vám budou nejlépe fungovat a jak správně porozumět metrikám efektivity. V první epizodě, kterou Facebook chystá, prozkoumáte svět videí a osvědčených postupů a strategií, které vám pomohou zajistit vysokou návratnost investic z vašich kampaní.

Více se dozvíte na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře