Jaké dopady na vaše kampaně můžete očekávat v rámci plánované aktualizace iOS 14, která znemožní aplikacím sbírat unikátní identifikační čísla mobilních zařízení Applu (IDFA), jež se používají pro cílení a měření reklam? Aby se inzerenti včas a dobře připravili, organizuje Facebook nový webinář, který proběhne 6. dubna.
Nový iOS 14 přinese firmám a marketérům řadu změn. Facebook proto přichystal několik variant, jak se v nich snáze zorientovat. Spustil například speciální web, kde přibližuje změny a jejich řešení, a plánuje upravit také některé další nástroje.
Nově také připravuje webinář, kde všechno přehledně vysvětlí. Specialisté Facebooku vám přiblíží, jaký dopad bude mít celá situace na cílení reklam, jejich optimalizaci, výkon a reporting.
Mezi očekávanými dopady jsou například:
- snížené možnosti sledování akcí uživatelů, včetně konverzí, což ovlivní cílení a retargetingové kampaně,
- omezené vykazování dat, zejména v souvislosti s atribucí a měřením účinnosti reklamních kampaní (Facebook už odstranil 28denní atribuční model, což povede k ještě menšímu počtu hlášených konverzí),
- snížená účinnost kampaní v rámci Audience Network, kde zobrazování relevantních reklam závisí na sledování dat v aplikaci.
Společnost Apple zatím konkrétní datum aktualizace iOS 14 nepotvrdila, ale předpokládá se, že to bude brzy na jaře. Facebook se proto v současnosti snaží inzerentům co nejvíce pomoci s implementací změn.
Pokud se chcete webináře zúčastnit, zaregistrujte se zde.