Díky nové funkcionalitě teď hoteliéři, cestovní kanceláře či prodejci letenek budou vědět, že zvažujete dovolenou. Facebook totiž zavádí novou optimalizaci Trip Consideration, která zacílí na uživatele v brzkých stádiích zvažování výletu.
Pokud tedy spravujete reklamy v oblasti cestovního ruchu, máte se na co těšit. Novinka přibude k Dynamic Travel Ads, které Facebook představil už v roce 2016 a od té doby je neustále zlepšuje. Narozdíl od nich však nový cíl nezasáhne návštěvníky webových stránek, ale osloví lidi, u kterých pozná specifické cestovatelské chování – například, že si na Facebooku a Instagramu vyhledávají informace a stránky o různých destinacích.
Nový nástroj by mohl pomoci inzerentům oslovit především větší množství cestovatelů-mileniálů. Bezmála 68 % z nich totiž podle sociální sítě vyhledává nápady a inspiraci pro plánovaný výlet na Facebooku, 60 % pak na Instagramu. Mezi rozhodnutím cestovat a rozhodnutím kam cestovat pak uběhne v průměru 43 dní. A právě v tomto časovém rozmezí je Trip Consideration velmi užitečný.
Jak na to
V první řadě je třeba mít naimplementovaný Facebook pixel. Možnost Trip Consideration se objeví jako optimalizační možnost v kampaních zaměřených na konverze a v kampaních zaměřených na traffic.
Samozřejmě můžete zvolit všechny možnosti cílení, které běžně používáte, ale Facebook doporučuje – pro optimální výkon – co největší publikum. Kromě toho doporučuje zaměřit optimalizaci eventů na eventy pro vyhledávání, check-out nebo nákup.
Placementy pro tyto reklamy zahrnují Facebook, Instagram a Audience Network. Funkcionalita je dostupná zatím jen vybraným partnerům a těm, kteří si o ni u Facebooku zažádají (například prostřednictvím Facebook Marketing Partners). Veřejnosti by se měla zpřístupnit ale během několika týdnů.