Facebook aktualizuje způsob, jakým zobrazuje odhadovaný dosah publika u reklam. Přepíná z konkrétnějších údajů na zobecněné kategorie potenciálního dosahu.
Nyní to funguje tak, že během nastavování reklamy vám Facebook zobrazí Potenciální dosah s poměrně konkrétním počtem lidí, kteří vaši kampaň pravděpodobně uvidí, a to na základě kritérií cílení, které si vyberete.
Aby byla prezentace těchto odhadů před kampaní jednotná, namísto konkrétních čísel Facebook nově uvede rozsah potenciálního dosahu a zájmů. Což je způsob, jakým již ukazuje odhadované denní výsledky a jak je používají i jiné digitální platformy. V rámci aktualizace Facebook mění také název Potenciálního dosahu na Odhadovanou velikost publika.
Nové zobrazení odhadovaného publika je širší, než na co jste zvyklí. Ne všechny odhady budou tak široké, jak vidíte na obrázku, ale základní předpoklad je stejný – Facebook vám na základě vašich parametrů cílení ukáže mnohem obecnější odhad dosahu, nikoliv konkrétní čísla.
Nové zobrazení lze použít pro potenciální dosah, odhadované denní výsledky a kategorie zájmů, které lidé mohou mít.
Zajímavé je i to, že v případě, že si někdo v Centru účtů propojil své účty na Facebooku a Instagramu, ho bude sociální síť pro odhad dosahu reklamy nově počítat jako jeden účet. Pokud účty propojené nemá, Facebook ho bude započítávat jako více účtů. Což by mohlo mít významný dopad na údaje o dosahu reklamy a může to být i důvod, proč se Facebook odklání od konkrétních údajů směrem k obecnějším odhadům.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku a v nápovědě Facebooku.