Facebook odstraní dalších tisíc možností cílení reklam

21. 8. 2020Novinky

Facebook začal odstraňovat více než tisíc možností cílení reklam. Patří do nich ty, které se nepoužívají tak často nebo které replikují jiné kategorie.

Facebook chce tímto krokem zjednodušit a zefektivnit cílení reklam. Možnosti, které z Ads Manageru zmizí, vybral na základě toho, jak běžně inzerují firmy všech velikostí a oborů. A proč se některé cílení nepoužívá? To může způsobovat fakt, že některé možnosti jsou nadbytečné nebo příliš obecné.

Takové změny nedělá Facebook poprvé. Už loni odstranil z cílení reklam tisíce zájmů. Ve stejném roce eliminoval možnosti cílení u reklam na bydlení, úvěry a zaměstnání. O rok dříve zmizelo dokonce přes 5 000 kategorií cílení. Většina z nich se týkala potenciální diskriminace etnik, sexuální orientace a náboženství.

Nyní se změny týkají segmentů, které se například dotýkají multikulturního obsahu. Facebook doporučuje, aby inzerenti nově cílili na zájem jazyk nebo kultura. Mění se i možnosti cílení, které mají co dočinění s vojenstvím, zejména vojenskými základnami a pluky. Tyto uživatele můžete nově oslovit cílením na zájem armáda.

Většina inzerentů by update neměla zaznamenat a velká řada možností cílení zůstane stále k dispozici. Pokud však cílíte reklamy na specifické publikum, patrně se s nimi setkáte. Přečtěte si podrobnosti na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře