Facebook začal odstraňovat více než tisíc možností cílení reklam. Patří do nich ty, které se nepoužívají tak často nebo které replikují jiné kategorie.
Facebook chce tímto krokem zjednodušit a zefektivnit cílení reklam. Možnosti, které z Ads Manageru zmizí, vybral na základě toho, jak běžně inzerují firmy všech velikostí a oborů. A proč se některé cílení nepoužívá? To může způsobovat fakt, že některé možnosti jsou nadbytečné nebo příliš obecné.
Takové změny nedělá Facebook poprvé. Už loni odstranil z cílení reklam tisíce zájmů. Ve stejném roce eliminoval možnosti cílení u reklam na bydlení, úvěry a zaměstnání. O rok dříve zmizelo dokonce přes 5 000 kategorií cílení. Většina z nich se týkala potenciální diskriminace etnik, sexuální orientace a náboženství.
Nyní se změny týkají segmentů, které se například dotýkají multikulturního obsahu. Facebook doporučuje, aby inzerenti nově cílili na zájem jazyk nebo kultura. Mění se i možnosti cílení, které mají co dočinění s vojenstvím, zejména vojenskými základnami a pluky. Tyto uživatele můžete nově oslovit cílením na zájem armáda.
Většina inzerentů by update neměla zaznamenat a velká řada možností cílení zůstane stále k dispozici. Pokud však cílíte reklamy na specifické publikum, patrně se s nimi setkáte. Přečtěte si podrobnosti na blogu Facebooku.