Facebook odstraní možnosti cílení v určitých kategoriích reklam

1. 4. 2019Novinky

Facebook provede změny v cílení u reklam na bydlení, zaměstnání a úvěry, aby zamezil případné diskriminaci určitých skupin uživatelů. První kroky proti diskriminaci učinil už dříve, kdy odstranil možnost vyloučení publika podle multikulturní afinity, cílení podle sexuální orientace, víry a podobně.

Nyní se Facebook zaměřuje více do hloubky na další možné diskriminační aspekty a představil následující změny:

  • V reklamách na bydlení, zaměstnání nebo úvěry nebude možné cílit podle věku, pohlaví a PSČ.
  • Inzerenti budou mít ve svých kampaních tohoto charakteru mnohem menší počet kategorií cílení.
  • Cílení podle multikulturní afinity bude nadále zakázané.

Facebook buduje nový nástroj, který umožní vyhledávat a zobrazovat všechny aktuální reklamy s bydlením v USA. Uživatel si bude moct prohlédnout reklamy cílené na různá místa v zemi bez ohledu na to, zda-li se mu zobrazují.

Facebooku se také v budoucnu chystá vzdělávat a lépe informovat inzerenty v problematice cílení reklamy ve spojení s diskriminací.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře