Loni v listopadu Facebook oznámil, že omezí počet reklam, které může firemní stránka spustit současně. Nyní načrtl přesněji, o jaké limity se jedná a kdy začnou omezení platit.
Facebook zavedl čtyři úrovně kategorií inzerentů, které definují, kolik reklam najednou může každý spustit. To podle něj pomůže maximalizovat výkon reklam.
Pokud totiž spouštíte příliš mnoho reklam najednou, každá z nich se zobrazuje méně často. To znamená, že méně reklam opouští fázi učení se a vy utratíte více rozpočtu dřív, než může doručovací systém Facebooku optimalizovat jejich výkon.
Fáze učení se v tomto kontextu představuje období, během kterého se Facebook učí, jak maximalizovat výkon vaší reklamy na základě toho, komu se reklama zobrazuje, jak na ni uživatelé reagují a jak odpovídá cílům kampaně.
V zásadě platí, že abyste viděli optimální výsledky, musíte mít reklamy spuštěné po určitou dobu. A když jich běží více naráz, řada z nich tuto šanci vůbec nedostane.
Facebook totiž zjistil, že 4 z 10 spuštěných reklam nedokáže ukončit fázi učení a že mnoho z těchto reklam patří inzerentům, kteří zobrazují více reklam najednou. Z toho důvodu zavádí nová omezení.
Nemějte ale obavy, limity jsou velmi velkorysé:
Omezení vstoupí v platnost od února 2021. Od té doby je Facebook začne postupně zavádět do Ads Manageru a budou platit pro všechny stránky. Stále tak máte čas na úpravu reklam.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku.