Konference F8 včera začala a Facebook představil první novinky. Jedna z nich se týká rozšíření Messenger API pro Instagram, což firmám umožní vkládat zprávy Instagram Direct do jejich stávající CRM platformy. To velice zefektivní správu komunikace s uživateli.
Tato novinka představuje velkou pomoc v oblasti zákaznického servisu. Facebook ji začal testovat loni v říjnu a nyní ji rozšiřuje globálně. Firmy tak mohou díky API integrovat instagramovou komunikaci do preferované aplikace nebo systému.
Například platforma Hootsuite již nové funkcionality začlenila a poskytuje tak více způsobů, jak reagovat na zprávy a přiřazovat úkoly v týmech.
Novinka je nejzajímavější pro větší firmy, ale i malým/středním podnikům či freelancerům má co nabídnout. Zejména v době, kdy Facebook se všemi svými platformami pracuje na rozvoji ecommerce potenciálu, kde kvalitní a rychlá zákaznická podpora je klíčová.
Nové Messenger API pro Instagram je již k dispozici všem vývojářům. Více se dozvíte na blogu Messengeru.