Podle nejnovějších statistik, s nimiž nedávno přišel Facebook, používá sociální síť každý měsíc pro komerční účely více než 4 miliony inzerentů po celém světě. Více než 70 % z nich přitom sídlí mimo území USA.
Facebook Pages globálně využívá dokonce více než 60 milionů firem. Z pohledu komerční inzerce na Facebooku je nejrychleji rostoucím regionem jihovýchodní Asie. Nejrychleji rostoucími zeměmi z pohledu procentuálního meziročního nárůstu 2015-2016 jsou Vietnam, Indonésie, Řecko, Ukrajina a Filipíny. V žebříčku TOP 5 zemí, založeném na meziročním růstu, si nejsilnější pozice drží USA, Brazílie, Vietnam, Mexiko a Velká Británie. Pokud tedy plánujete se svým podnikáním překročit hranice České republiky, mohou se vám hodit tipy pro odstartování mezinárodní kampaně.
Pro správu obsahu používá více než 85 % firemních stránek mobilní zařízení, přes ně vytváří Facebook reklamy také přibližně 40 % inzerentů. Přes 30 % malých a středních podniků, které jsou aktivní na Facebooku, vlastní ženy. A více než 20 % inzerentů vytvořilo během posledních měsíců video reklamy, během tohoto období bylo vytvořeno také přes 4 miliony nových video reklam.
Video hraje na Facebook již delší dobu hlavní roli, proto sociální síť přichází stále s novinkami, které jejich možnosti rozšiřují. Nedávno například umožnil stránkám crosspostovat videa na stránkách jiných majitelů.
Podobné úspěchy slaví také Instagram, který hlásí přes 500 tisíc inzerentů. Za posledních 6 měsíců se jejich počet více než zdvojnásobil. Největší počet inzerentů přichází na Instagram z USA, Brazílie, Velké Británie, Austrálie a Kanady. Ukázalo se také, že více než polovina uživatelů na Instagramu sleduje nějakou firmu či značku. A 60 % lidí prostřednictvím Instagramu získává o produktech či službách bližší informace.