Často se nás ptáte, co dělat, když vám Facebook z nějakého důvodu nefunguje. I samotná sociální síť ví, že včasná komunikace je v těchto okamžicích důležitá. Zejména pokud jde výpadky platformy, které vám zabraňují spravovat reklamní kampaně. Proto Facebook spouští novou stránku, kde informuje o poruchách svých služeb.
Globální výpadky Facebooku v loňském roce ovlivnily celý marketingový svět. Naposledy jsme zaznamenali výpadek začátkem července, kterému předcházel výpadek v dubnu a březnu. Problémy kromě Facebooku postihly i další platformy, které pod něj spadají, jako je Instagram nebo WhatsApp.
Během této situace nikdo moc nevěděl, co se děje, jak dlouho porucha potrvá a co to pro ně a jejich kampaně znamená. V návaznosti na tyto události jsme proto sepsali návod, jak v případě další poruchy Facebooku postupovat, aby příliš nenarušily vaše kampaně.
Facebook si uvědomuje, že nechtěnými výpadky značně negativně ovlivňuje aktivity inzerentů. Proto založil stránku Ads Status Page, kde informuje o poruchách svých služeb v reálném čase a zasílá oznámení, kdykoliv by měly mít vliv na vaši schopnost vytvářet, doručovat, spravovat či reportovat kampaně.
Pokud v budoucnu opět dojde k výpadku Facebooku, doporučujeme se také podívat na oficiální Twitter stránku Facebooku.