Facebook přidává do Creator Studia nový zdroj informací o obsahu. Inspiration Hub vás upozorní na trendy obsah a hashtagy v rámci kategorií, které souvisí s vaší firemní stránkou.
Až budete mít nástroj k dispozici, dostanete se k němu ze záložky Hlavní stránka. V pravé části obrazovky se pak zobrazí první z novinek.
Po kliknutí na možnost Zobrazit více se vám ukáží hashtagy a videa za posledních 24 hodin, které zveřejnily stránky podobné těm vašim.
V novém centru inspirace budete mít k dispozici řadu dalších filtrů, pomocí kterých můžete zkontrolovat populární obsah z celého Facebooku, včetně kategorie stránky, podle typu obsahu, regionu a dalších. Díky tomu zjistíte, na co uživatelé reagují a co vaše publikum v aplikaci používá.
Hub vám zobrazí také přehled trendových hashtagů v časovém rámci, který zvolíte. Díky nim se můžete zapojit do diskusí, které jsou na sociálních sítích populární. Zobrazené výsledky můžete navíc filtrovat podle platformy, což vám může pomoci maximalizovat dosah na Instagramu.
Inspiration Hub tak představuje významný analytický doplněk. O tom, kdy ho Facebook zavede globálně, ale zatím ještě nevíme.