Rights Manager se rozšíří o analytické přehledy vizuálního obsahu. Nyní budete mít lepší přehled o jeho ochraně i engagementu, který je s ním spojený.
Facebook představil Rights Manager for Images loni v září jako způsob, jak firmám i jednotlivým tvůrcům pomoci spravovat a chránit autorství publikovaného vizuálního obsahu na sociálních sítích. Nyní tento nástroj rozšiřuje o praktické analytiky.
Díky nim získáte přístup k detailním datům týkajícím se vašich obrázků a fotek a budete mít lepší představu o jejich využití napříč Facebookem a Instagramem.
Přehledy zahrnou informace o:
- ochraně autorských práv – zjistíte, zda někdo neoprávněně neporušuje autorství vašich obrázků,
- statistikách výkonu – dozvíte se, jak vám vizuální obsah funguje, včetně komentářů, zobrazení, lajků a sdílení,
- přehledu publika – uvidíte, kdo je vaše publikum, kde žijí, jakými jazyky mluví a jaké mají zájmy.
Přehledy pro obrázky v Rights Manageru spustí Facebook během několika následujících týdnů.