Při tvorbě reklam, které obsahují proklik do komunikátoru WhatsApp, najdete nové možnosti reklamních účelů – návštěvnost, konverze (pro webové stránky) a zájem o příspěvek.
Reklamy Click-to-WhatsApp, které Facebook představil loni v srpnu, zahrnují odkaz do chatu na WhatsAppu. Jakmile na ně uživatel klikne, přesměrují ho do konverzačního vlákna, kde může ihned zahájit rozhovor s danou firmou. Tyto reklamy lze vytvořit v Ads Manageru a zobrazují se standardně v News Feedu.
Reklamní účely, které se k tomuto typu reklamy vztahují, teď nově zahrnují také návštěvnost, konverze a zájem o příspěvek. Jak si vaše kampaň vede, můžete sledovat v přehledu v Ads Manageru, kde uvidíte počet konverzací zahájených skrze tyto reklamy.
Pokud jste s tímto typem reklamy ještě nezačali a chtěli byste, je potřeba si stáhnout aplikaci WhatsApp Business a propojit ji s facebookovou stránkou.
WhatsApp aktuálně používá zhruba 1,5 miliard uživatelů, proto se na něj chce Facebook v letošním roce více zaměřit a hledá možnosti, jak ho zdokonalit pro marketingové účely. Dokládají to i nedávné novinky.