Facebook rozšiřuje možnosti crosspostování mezi svými platformami, aby poskytl uživatelům další obsah a pomohl zvýšit engagement. Druhou novinkou jsou pak samolepky s CTA pro Facebook Stories, které mají za cíl motivovat uživatele k akci.
Sdílení obsahu mezi Facebookem a Instagramem umožňuje v případě potřeby snazší šíření obsahu mezi vlastními účty. Facebook představil funkcionalitu už loni, ale až nyní ji začal spouštět většímu počtu administrátorů facebookových stránek.
Pokud už máte nástroj pro crosspostování k dispozici, můžete sdílet obsah jako klasický příspěvek do News Feedu, do Facebook Stories a jako instagramový příspěvek.
Kromě těchto tří možností Facebook a Instagram nabízí další způsoby zveřejňování příspěvků mezi více platformami:
- V Instagram Stories najdete ikonku Facebooku, která nasdílí obsah příběhu do Facebook Stories.
- Na Facebooku je k dispozici funkcionalita pro sdílení příspěvku z Instagramu do News Feedu.
Facebook plánuje nadále tyto crosspostovací nástroje zdokonalovat. Hovoří se i o vývoji nového sdílení Instagram Stories s odkazy do Facebook Stories.
Další novinkou je sada call-to-action samolepek, které najdete v záhlaví firemních stránek Facebook Stories.
CTA Stickers jsou tak dalším zajímavým a výrazným nástrojem, jak vyzvat uživatele k akci v podobě nákupu, telefonického hovoru nebo třeba rezervace.