Facebook umožní firmám spojit se se zákazníky rychleji, snáze a přímo na jejich webu či v aplikaci. Během přihlašování prostřednictvím Facebook loginu bude totiž k dispozici i Messenger.
V praxi to funguje tak, že když se uživatelé na vaši webovou stránku či do aplikace přihlásí pomocí Facebook loginu, můžete do tohoto místa přidat i možnost zahájit konverzaci přes Messenger.
To přestavuje velkou příležitost pro váš zákaznický servis a navíc získáte nový prostor pro zasílání nabídek na míru uživatelům, kteří o ně projevili zájem. Uživatelé budou mít na druhé straně možnost zaslat vám zprávu rychleji a bez komplikací.
Tato novinka může hrát velkou roli v maximalizaci přímého propojení firem a zákazníků, což je klíčové obzvlášť v době, kdy Apple omezil sběr dat z aplikací. Facebook během testování rovněž zjistil, že o ni mají uživatelé i firmy zájem. Více než 70 % uživatelů totiž využilo možnost kontaktovat firmu během procesu přihlašování. Nová funkcionalita je tak zajímavým zdrojem nových konverzací pro firmy, které chtějí znásobit zapojení zákazníků.
Novinka je zatím stále v testování. Facebook ji plánuje spustit veřejně během následujících měsíců. Více se dozvíte na blogu Facebooku.