Facebook provedl během několika posledních měsíců test, který umožnil více než 100 vydavatelům ze Severní a Latinské Ameriky, Indie, Austrálie a Evropy označovat nejnovější zprávy štítkem „Breaking News“. Cílem je pomoci uživatelům najít zprávy, které pro ně mohou být důležité.
Označení „Breaking News“ bude Facebook zavádět celoplošně v Německu, Španělsku, Velké Británii, Francii, Mexiku a v Austrálii. V ostatních zemích se chce Facebook zaměřit na další testování, aby mohl dostatečně změřit reakce uživatelů.
Každý štítek ukazuje stáří zprávy, nejvýše však 6 hodin od zveřejnění. Toto označení přinese vydavatelům další možnost, jak získat větší interakce a engagement. Test v USA a Kanadě ukázal, že takto označené příspěvky měly v průměru o 8 % více prokliků a o 10 % více sdílení.
Další novinkou je rozšíření modulů místních zpráv na nové regiony. Místní zprávy se využívaly doposud jen v USA a nyní je chce Facebook zavést i na území Austrálie. Pokud se novinka osvědčí i v dalších regionech, je pravděpodobné, že ji Facebook rozšíří i k nám.
Nová aktualizace zahrnuje výběr nejlepších příspěvků ze stránek z dané oblasti, nadcházející události, aktualizace okolních škol a nejnovější články z lokálních médií.
Zdroj: Social Media Today
Cílem Faceboku je přinést na platformu pravdivé a aktuální informace a omezit pasivní prohlížení obsahu, které je podle výzkumů zdraví škodlivé.
Zdroj: Social Media Today