Označení „Breaking News“ mohou testovat další média

2. 4. 2018Novinky

Facebook si letos předsevzal, že zkvalitní obsah na News Feedu. Do této strategie spadá také označování příspěvků médií nálepkou „Breaking News“. Tento nástroj se teprve testuje a nově si ho může vyzkoušet dalších 50 vydavatelů z různých koutů světa.

Nálepku „Breaking News“ představil Facebook v listopadu. Pomocí ní označuje příspěvky lokálních i celostátních médií, které obsahují významné bleskové informace. Zpočátku funkcionalitu testoval na malém vzorku, nyní se rozhodl jej rozšířit na podstatně větší počet vydavatelů ze Severní a Střední Ameriky, Evropy a Austrálie.

Nálepkou „Breaking News“ mohou média označit nejen články Instant Articles, ale také mobilní a webové odkazy či příspěvky s živým vysíláním, a to až na 6 hodin.

Označené příspěvky se normálně zobrazí v News Feedu a získají dokonce vlastní statistiky v Page Insights. Díky nim správci uvidí, jak si jednotlivé zprávy vedou.

Jako čtenáři zase dostanete možnost přidat zpětnou vazbu, pokud se vám příspěvek nebude jevit jako breaking news. Feedback podáte kliknutím na menu v horní části postu. Tato zpětná vazba poslouží Facebooku zlepšit způsob zobrazování zpráv.

O budoucím úspěchu nálepky „Breaking News“ svědčí už výsledky dosavadního testu. Příspěvky, které byly tímto způsobem označeny, zaznamenaly za měsíc o 4 % vyšší proklikovost, o 7 % vyšší počet Likes, o 4 % vyšší počet komentářů a o 11 % vyšší počet sdílení. Proto se Facebook chystá do testu přidat další média.

Podrobnosti najdete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře