Facebook slibuje další změny v News Feedu

13. 1. 2018Novinky

Snahou Facebooku bylo a je sbližovat lidi a jednou z nejdůležitějších cest k tomu jsou příspěvky přátel na facebookové zdi. Nyní si řada uživatelů stěžuje, že přes příspěvky stránek a reklamy nevidí, co nového je u jejich kamarádů. Proto Facebook připravuje řadu změn, které nastínil Mark Zuckerberg a Chris Cox. A když tito dva něco oznámí, tak už tomu tak i bude.

Facebook využije signály, které už nyní sleduje (reakce, komentáře či sdílení), aby odhalil obsah, který je pro vás přínosnější a pravděpodobněji se do něj zapojíte. Důležitou změnou bude upřednostňování příspěvků od přátel a rodiny před veřejným obsahem.

Jedná se o důležitou změnu priorit produktových týmů Facebooku, které se místo hledání relevantního obsahu budou soustředit více na hledání smysluplných sociálních interakcí.

Co to znamená pro stránky

Prostor v News Feedu je omezený a Facebook s tím bojuje již delší dobu. Tím, že upřednostní obsah od přátel a rodiny a smysluplné příspěvky rozvíjející konverzaci, zbyde méně prostoru pro příspěvky a videa od značek a vydavatelů. To povede k tomu, že stránky mohou zaznamenat pokles jejich zásahu.

Toto se nedotkne stránek, které svými příspěvky vyvolávají konverzaci lidí – to jsou například stránky, které publikují live videa, celebrity, skupiny a lokální podniky s komunitou uživatelů.

Vše jde ruku v ruce s potíráním nesmyslných příspěvků, které jen sbírají interakce. Zároveň se nejedná o úpravy související s Explorer Feedem, který byl testován například na Slovensku.

Více informací naleznete zde:

Své několikaleté zkušenosti s online marketingovou komunikací a realizováním několika desítek kampaní pro různorodé klienty nyní zúročuji v agentuře Business Factory, kde působím jako Facebook Ads Specialist, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku pomocí platformy ROI Hunter.

Komentáře