Facebook testuje v News Feedu novou kartu pro tvorbu příběhů, oddělenou sekci Stories pro facebookové stránky a zavádí kreativní nástroj Question Stickers. Rád by zmíněnými aktualizacemi podpořil využívání Stories i z řad firem, značek a obecně stránek.
Facebook a Messenger Stories mají více než 500 milionů uživatelů denně a neustále rostou na popularitě. Facebook se proto záměrně soustředí na vývoj nových nástrojů a aktualizací, které by zpříjemnily uživatelské prostředí Stories, zvýšily jejich publikování i interakce uživatelů.
Facebook v současné době testuje a zavádí několik nových funkcí.
Nová karta pro tvorbu příběhů
Facebook začal testovat nové rozložení karty příběhů, která by měla být složena ze dvou částí. První umožní přidat Stories jménem vašeho osobního profilu a druhá jménem facebookové stránky.
Jedná se sice o malou aktualizaci, ale pokud ji Facebook zavede, uživatelé, firmy i značky budou mít snazší přístup k tvorbě příběhů, protože výzva k vytvoření bude více na očích.
Samostatné Stories stránek
Další novinku, kterou Facebook testuje, je panel, ve kterém by byly Stories facebookových stránek oddělené od příběhů běžných uživatelů. V testovací verzi je nová sekce umístěná přímo v News Feedu. Aktualizace je zajímavá hlavně z pohledu propagace a zviditelnění firem.
Samolepka otázek
Další novinkou, kterou začal Facebook v září postupně zavádět všem uživatelům, je přidání samolepky otázek Question Stickers do Facebook Stories. Nástroj má pomoci zvýšit intenzitu zapojení publika a jejich interakce. Navíc můžete od fanoušků získat názory a preference, které pak aplikujete do další strategie. Podoba i použití nástroje jsou stejné jako u Instagram Stories.
Nejedná se o jediné aktualizace. V nedávné době přišla zpráva o přidání nové prezentace Slideshow do Facebook Stories. Instagram Stories se zase rozšíří o nástroj Stop Motion.