Facebook přidá do skupin další prvek. Nové přehledy zobrazí úspěšnost příspěvků a nabídnou větší kontext, jak lidé reagují na aktualizace.
Díky novým analytikám získají správci skupin ještě větší povědomí o tom, kolik unikátních uživatelů daný příspěvek vidělo nebo na něj zareagovalo komentářem, sdílením, kliknutím či reakcí. Každý post také ukáže počet členů, kteří jsou ve skupině aktivní v moment zveřejnění příspěvku. To je klíčový ukazatel pro dosah a zaujetí.
Řadu metrik u příspěvků ve skupině můžete vidět už dneska. Novinka ale ukazuje statistiky z nového úhlu pohledu a přidává i některé doplňkové metriky, jako je počet zobrazení fotky, schování příspěvku nebo aktivních uživatelů. Uživatel je přitom považovaný za aktivního v době zveřejnění příspěvku, pokud si za posledních 28 dní prohlédl obsah ve skupině nebo v News Feedu.
Nové přehledy se zatím testují na malém vzorku skupin a zpřístupnit všem by se měly za pár měsíců. Podívejte se, jestli je už také máte k dispozici.