Facebook testuje nové vizuální efekty pro příspěvky

10. 11. 2020Novinky

Facebook začal testovat nové možnost vizuálních efektů pro statické obrázky zveřejněné v News Feedu. Ty vašim snímkům dodají simulovaný pohyb podobný videu a zvýší pozornost i zapojení uživatelů.

K dispozici budou dvě sady nástrojů pro vizuální efekty:

  • Layout nabídne různé styly prezentace pro příspěvky s více obrázky.
  • Motion zase umožní přidat základní pohyby obrázků.

Když použijete možnost pohybu, vytvoříte nový typ obrázku, který můžete přiblížit nebo zaostřit.

Zdroj: Social Media Today

To, že pohyblivý obsah na sociálních sítích funguje a zvyšuje engagement, ví Facebook moc dobře. Proto tuto možnost přidává, kde může. Novinka je podobná například nástroji Animate, který Facebook v dubnu přidal do Stories. Na jaře zavedl také 3D simulaci pro statické obrázky.

Proč by vás to mělo zajímat

Samotné efekty nabízí sice poměrně základní možnosti pohybů, ale určitě stojí za zvážení. Mohou totiž poskytnout další zajímavé prvky pro Facebook stránky firem, které je mohou použít ve vizuálech produktů a dalších typech příspěvků. Pohyblivý obsah zaujme pozornost uživatelů a dodá stránce extra bonus. Samozřejmě všeho s mírou.

Facebook dal novinku k dispozici zatím jen pár uživatelům, se kterými je testuje a ladí.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře