S tím, jak koronavirová situace pokračuje, mění se i nákupní chování uživatelů. Firmy s tím vším musí držet krok a upravovat procesy, aby nepřišly o zákazníky ani tržby. Facebook se jim snaží pomoci, a proto vydal dvě nové příručky, které je mohou nasměrovat, jak krizi přestát.
Současná situace se více či méně dotkla všech oborů. V tomto období jsou velmi cenné ucelené informace stejně jako finanční podpora firem, které to potřebují. Facebook proto nedávno zavedl Centrum zdrojů a založil grantový program.
Firmám také doporučil, aby vzhledem k tomu, že se veškeré aktivity přesunuly do online světa, nezapomínaly na komunikaci přes sociální sítě a naopak jich co nejvíce využívaly. K tomu vydal průvodce s tipy a doporučeními, jak komunikovat během koronavirové krize.
Teď postoupil ještě o kus dál a vydal další dvě nové příručky pro:
Obě příručky obsahují praktické návody, jak zůstat v bezpečí a chránit sebe, své zaměstnance a zákazníky i jak si poradit s komunikací, procesy a dalšími firemními operacemi. To vše prostřednictvím Facebook nástrojů a možností.
Doporučení uvedená v příručkách se dají aplikovat napříč obory a organizacemi. Facebook doporučuje využívat také alternativní kanály a vyzkoušet tipy, jak současnou situaci zvládnout co nejlépe a přitom minimalizovat ztráty.