Facebook od loňska umožňuje organické testování video příspěvků v Creator Studiu. Nyní zavádí aktualizaci, která dosavadní možnosti rozšiřuje.
Creator Studio nyní umožňuje testovat různé formáty příspěvků, včetně textových, odkazových a obrázkových.
U každého testu si můžete vybrat klíčovou metriku, kterou chcete měřit – komentáře, sdílení, reakce, oslovení uživatelé nebo kliknutí na odkaz. Na základě toho pak můžete formulovat test, který se optimalizuje pro váš cíl. Každá varianta příspěvku se následně zobrazí testovacímu vzorku publika.
Porovnávat můžete všechny prvky vaší kreativy, včetně názvů a miniatur. Porovnat můžete také odkazy s obrázky a textové posty proti sobě. Ovšem video lze testovat pouze s videem.
Test může běžet až 24 hodin. Poté můžete nejefektivnější verzi příspěvku zveřejnit nebo ji jakkoliv vylepšit. Zároveň získáte cenné informace o preferencích publika, které se hodí pro budoucí plánování.
Pokud už máte k aktualizaci přístup, najdete ji v Creator Studiu pod možností Vytvořit nový – Vytvořit testy příspěvků.