Meta spouští nové reklamy ve Facebook Reels, které inzerentům pomohou maximalizovat možnosti propagace v rámci krátkých videí. Činí tak vzhledem ke stoupající popularitě Reels na jejích platformách.
Zaprvé Meta zpřístupňuje reklamy Click-to-Messenger. Díky nim mohou inzerenti navázat kontakt s uživateli prostřednictvím přímých zpráv. Tyto reklamy budou obsahovat velké CTA tlačítko, pomocí kterého vám uživatelé budou moci poslat zprávu a zahájit chat přímo z videa.
Meta se pro tento krok rozhodla i díky rostoucí popularitě soukromých konverzací na Facebooku a Instagramu.
Což souvisí i s druhou novinkou, protože Meta zavádí do reklam ve Facebook Reels možnost zahájit konverzaci také v aplikaci WhatsApp.
Reklamy s proklikem do zpráv obvykle Meta zobrazuje lidem, kteří s největší pravděpodobností zahájí konverzaci s firmou v aplikaci WhatsApp, Messenger nebo Instagram Direct. Díky aktualizaci teď inzerenti, kteří využijí cíle prodej, projevený zájem nebo návštěvnost a přidají do reklam tlačítko pro odeslání zprávy, budou mít možnost zahájit WhatsApp konverzaci přímo z této reklamy.
Meta ve Facebook Reels taktéž rozšiřuje podporu pro cíl zájem o příspěvek, který umožní měřit reakce, komentáře a lajky a porovnávat je s engagementem z jiných reklam nebo kampaní. To znamená, že můžete rozšířit dosah vašich kampaní na nové publikum, a to pomocí překryvných reklam a reklam po skončení.
A nakonec Meta oznámila, že s růstem možností krátkých videí ukončuje nabídku videoreklam In-Stream Reserve.
Podrobnosti o novinkách najdete na blogu Mety.