Facebook má stále větší vliv na prodej automobilů. Dokáže totiž propojit potenciální zákazníky s relevantními nabídkami. Nyní zavádí tři nové nástroje, aby inzerentům z oblasti automotive poskytl ještě více příležitostí.
Z loňského průzkumu vyplývá, že přibližně u 50 % lidí, kteří si zakoupí vůz, má na rozhodování o nové značce vozu vliv doporučení od přátel a rodiny. Bezmála 77 % lidí pak uvedlo, že k nákupu nového modelu je přiměly příspěvky na sociálních sítích.
To je pro dealery aut významná zpráva. A Facebook je potěší dalšími třemi nástroji, které jim usnadní práci a zároveň pomohou maximalizovat prodejní příležitosti:
- Nová záložka Správa inventáře na Facebook stránce – Na jednom místě můžete vytvářet, spravovat a promovat nabídku vozidel. Získáte také přístup k přehledům, jako je počet zhlédnutí a leady.
- Zjednodušený proces nastavení reklam (automotive inventory ads) – Reklamy vytvoříte na pár kliknutí. Můžete si vybrat buď existující katalog, nebo připravit nový pomocí propojení s poskytovatelem třetí strany. Jakmile máte katalog hotový, reklamu vytvoříte jednoduše z předvyplněné šablony.
- Nová karta Vozidla na Facebook stránce – Tady můžete zdarma představit celou svou nabídku vozů, nových i ojetých. Nabídka se zobrazí v novém prodejním rozhraní.
Facebook už v září přidal pár aktualizací pro automotive inventory ads a dál vylepšuje možnosti zalistování aut ve Facebook Marketplace.
Novinky jistě mají smysl, protože lidé na Facebooku skutečně vyhledávají informace týkající se automobilů a používají k tomu i nejrůznější Facebook skupiny. Nové nástroje tak mohou ještě efektivněji propojit dealery vozů s potenciálními zákazníky.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku nebo nápovědě.