Facebook zavádí reklamy do Marketplace

6. 3. 2018Novinky

Inzerenti na Facebooku získají další placement pro své reklamy. Sociální síť totiž rozšiřuje dosah kampaní i do Marketplace, místa, kde uživatelé mezi sebou prodávají a nakupují zboží.

Marketplace přišel do České republiky loni v létě a od té doby zaznamenal výborné výsledky. Dokonce tak výborné, že se Facebook rozhodl využít tento prostor a nabídnout firmám, jež na sociální síti inzerují, nový placement pro reklamní kampaně. To vypadá jako velmi zajímavá příležitost, protože se tu vyskytují lidé, kteří mají velký zájem nakoupit a trávit tu spoustu času.

Na vytváření reklam se přitom nic nezmění a bude fungovat stejně jako u ostatních placementů. Na začátku si vyberete ze tří cílů (Traffic, Conversions, Catalogue Sales), nastavíte reklamní set a v sekci pro výběr umístění zvolíte možnost „Marketplace“. Marketplace zatím nefunguje jako samostatný placement, je třeba současně zvolit i umístění reklam v News Feedu.

V Marketplace se budou zobrazovat reklamy v podobě obrázků – buď jako single image, anebo carousel. Parametry pro kreativu jsou stejné jako u placementu News Feed. Jednoduché obrázky požadují rozměr 1200 x 628 pixelů (1,9:1), rotující reklamy pak 600 x 600 pixelů (1:1).

Reklamy v Marketplace mají i jednu podmínku. Předtím, než dokončíte vytváření reklamy, je také potřeba mít na své Facebook Page tlačítko „Shop Now“. Návod, jak ho na stránku přidat, najdete zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře