Facebook zavádí reklamy do Marketplace

6. 3. 2018Novinky z Facebooku

Inzerenti na Facebooku získají další placement pro své reklamy. Sociální síť totiž rozšiřuje dosah kampaní i do Marketplace, místa, kde uživatelé mezi sebou prodávají a nakupují zboží.

Marketplace přišel do České republiky loni v létě a od té doby zaznamenal výborné výsledky. Dokonce tak výborné, že se Facebook rozhodl využít tento prostor a nabídnout firmám, jež na sociální síti inzerují, nový placement pro reklamní kampaně. To vypadá jako velmi zajímavá příležitost, protože se tu vyskytují lidé, kteří mají velký zájem nakoupit a trávit tu spoustu času.

Na vytváření reklam se přitom nic nezmění a bude fungovat stejně jako u ostatních placementů. Na začátku si vyberete ze tří cílů (Traffic, Conversions, Catalogue Sales), nastavíte reklamní set a v sekci pro výběr umístění zvolíte možnost “Marketplace”. Marketplace zatím nefunguje jako samostatný placement, je třeba současně zvolit i umístění reklam v News Feedu.

V Marketplace se budou zobrazovat reklamy v podobě obrázků – buď jako single image, anebo carousel. Parametry pro kreativu jsou stejné jako u placementu News Feed. Jednoduché obrázky požadují rozměr 1200 x 628 pixelů (1,9:1), rotující reklamy pak 600 x 600 pixelů (1:1).

Reklamy v Marketplace mají i jednu podmínku. Předtím, než dokončíte vytváření reklamy, je také potřeba mít na své Facebook Page tlačítko “Shop Now”. Návod, jak ho na stránku přidat, najdete zde.

Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře