Facebook zavádí v Marketplace nové možnosti reklamy

20. 6. 2018Novinky

První novinka umožní uživatelům Marketplace zlepšit pozici jejich inzerce pomocí placené reklamy. Druhá se týká firem, které budou moci cílit svou reklamu i do prostředí Marketplace. Funkce jsou zatím zaváděny na území USA, Kanady, Austrálie a Nového Zélandu, ale brzy se na ně můžeme těšit i v dalších zemích.

Aplikaci Marketplace využívá měsíčně kolem 450 miliónů lidí, kteří tu mohou prodávat i nakupovat. A protože roste na popularitě, Facebook se soustředí na jeho vylepšování, jako například naposledy, kdy zveřejnil možnost vyhledávat firmy a služby na základě recenzí, hodnocení a lokality. A právě zavedení reklamy zvyšuje možnosti prodeje pro uživatele i firmy.

Pokud budou chtít uživatelé prodat nějaké zboží, jako třeba použitý nábytek či automobil, na příspěvek bude možné aplikovat placenou reklamu, aby se jejich produkt v katalogu dostal do popředí. U příspěvku se objeví malý nápis, že se jedná o sponzorovaný obsah.

Uživatelé si budou moci nastavit:

  • rozpočet reklamy
  • dobu, po kterou bude reklama aktivní
  • cílení na uživatele starší 18 let
  • cílení podle lokality PSČ

Další varianty cílení nebudou zatím k dispozici.

Kromě toho Facebook umožní firemním stránkám cílit reklamy do prostředí Marketplace, kde se budou zobrazovat mezi klasickými inzeráty uživatelů.

Firmám se tak rozšíří možnosti umístění reklamy kromě Instagramu, Facebooku a Messengeru také do této prodejní aplikace.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře