První novinka umožní uživatelům Marketplace zlepšit pozici jejich inzerce pomocí placené reklamy. Druhá se týká firem, které budou moci cílit svou reklamu i do prostředí Marketplace. Funkce jsou zatím zaváděny na území USA, Kanady, Austrálie a Nového Zélandu, ale brzy se na ně můžeme těšit i v dalších zemích.
Aplikaci Marketplace využívá měsíčně kolem 450 miliónů lidí, kteří tu mohou prodávat i nakupovat. A protože roste na popularitě, Facebook se soustředí na jeho vylepšování, jako například naposledy, kdy zveřejnil možnost vyhledávat firmy a služby na základě recenzí, hodnocení a lokality. A právě zavedení reklamy zvyšuje možnosti prodeje pro uživatele i firmy.
Pokud budou chtít uživatelé prodat nějaké zboží, jako třeba použitý nábytek či automobil, na příspěvek bude možné aplikovat placenou reklamu, aby se jejich produkt v katalogu dostal do popředí. U příspěvku se objeví malý nápis, že se jedná o sponzorovaný obsah.
Uživatelé si budou moci nastavit:
- rozpočet reklamy
- dobu, po kterou bude reklama aktivní
- cílení na uživatele starší 18 let
- cílení podle lokality PSČ
Další varianty cílení nebudou zatím k dispozici.
Kromě toho Facebook umožní firemním stránkám cílit reklamy do prostředí Marketplace, kde se budou zobrazovat mezi klasickými inzeráty uživatelů.
Firmám se tak rozšíří možnosti umístění reklamy kromě Instagramu, Facebooku a Messengeru také do této prodejní aplikace.