Facebook zjednodušuje vytváření nativních a poutavých reklam na Instagram Stories. Použije k tomu totiž reklamy, které vám už běží. Každá fotka nebo video se teď automaticky zoptimalizuje a zobrazí jako full screen reklama v rámci Insta Stories.
Jak na to? Pokud v Ads Manageru vytvoříte reklamu určenou pro Instagram, Facebook ji automaticky převede do výše zmíněného formátu. Zveřejnění vašeho obsahu v Insta Stories tak už nic nebrání.
Pokud tuto vychytávku chcete využít, je třeba nahrát fotku nebo video o délce méně než 15 vteřin s poměrem stran, který je vhodný pro Instagram. Pokud má váš obsah čtvercový nebo obdélníkový formát (na šířku), přibude pod ním popisek z instagramového nebo facebookového feedu. Font písma bude odpovídat standardům Instagramu. Pokud má fotka nebo video formát na výšku, text nebude potřeba.
Optimalizovat reklamy můžete na video views, reach, brand awareness, traffic, konverze, app installs a lead generation. Existují však i určitá omezení: reklamy například nebudou podporovat nadpisy, sekce s popiskem může změnit velikost, není možné zapínat nebo vypínat titulky a zatím nejsou dostupné ani hashtagy (#) nebo odkazy na jiné profily (@).
Do reklamy můžete také vložit odkaz na cíl, na který se uživatelé dostanou pomocí „swajpnutí“ (přejetí prstem nahoru).
Pokud vás nová funkcionalita oslovila, podívejte se na podrobnosti.