Meta oznámila, že téměř všechna nahraná videa se nyní automaticky stanou Reels. Změna se týká klipů kratších než 15 minut.
Hlavní změna spočívá v zařazení drtivé většiny videoklipů do kanálu Reels. A to proto, že Reels nabízejí poutavější a zábavnější způsob sledování i vytváření videí na Instagramu.
Reels vyhledává stále větší počet diváků i tvůrců. Proto se tento krok jeví logicky.
V následujících týdnech se budou nové klipy kratší než 15 minut automaticky sdílet jako Reels. Videa, která jste uploadovali do této doby, zůstanou beze změn.
Meta si od nové koncepce slibuje, že když se na Reels dívá více lidí, více obsahu, který se v tomto feedu objeví, zvýší zapojení a zároveň počet zhlédnutí. Vyplatí se proto sledovat statistiky a zvážit, jak se co nejlépe opřít o nejnovější trendy Reels, abyste i vy maximalizovali engagement svého obsahu.