Instagram přichází s dalšími změnami, které se dotknou Direct Message a budou přínosem pro značky a marketéry. První novinkou, na které Instagram pracuje, je přenesení funkce Direct Message do své webové aplikace. Druhou je vylepšení jeho nástrojů v prostředí facebookových stránek, kde můžete odpovídat i na zprávy z Instagramu.
Integrace Direct Message do webového rozhraní Instagramu
Mezi hlavními položkami v horním menu ve webové verzi Instagramu bychom mohli již brzy najít vedle vyhledávání, notifikací a profilu nový symbol Direct Message. Tato nepatrná inovace by velmi usnadnila práci značkám a marketérům, kteří používají Instagram Direct Message pro firemní komunikaci. Přece jen odpovídání na velké množství zpráv je rychlejší z desktopu než z mobilního telefonu.
K zavedení tohoto nástroje se Facebook zatím nevyjádřil, není tedy jasné zda a kdy se ho dočkáme.
Nové nástroje Direct Message v prostředí facebookových stránek
Další novinky najdete v sekci zpráv na facebookové stránce, kde můžete už několik měsíců spravovat konverzace zpráv Messengeru a Instagram Directu z jednoho místa.
Facebook uvede pro Instagram Direct Message několik vylepšení:
- Ke kontaktům budete moci přidávat štítky jako například VIP nebo nový zákazník. Tato drobná změna vám zjednoduší plánování a orientaci ve vašich zprávách.
- Umožní rychlejší vyhledávání mezi kontakty.
- Na časté dotazy si můžete uložit předem připravené odpovědi.
- V době vaší nepřítomnosti si můžete na různé časy nastavit okamžité automatické odpovědi.
- Dále bude možné rozdělovat zprávy do vyhrazených složek, jako je hlavní, nepřečtené, vyřízené nebo spam.
Instagram se poslední dobou hodně zaměřuje na vylepšení funkcí spojených s přímým posíláním zpráv a chce motivovat firmy, aby využívaly jeho aplikaci pro obchodní komunikaci s klienty i pro komunikaci v menších skupinách. Proto také začal vyvíjet novou samostatnou aplikaci pro zasílání zpráv Thread.