Instagram přichází s další novinkou ve Stories. Nově přidává možnost automatického překladu textů. To je velmi užitečné zejména pro firmy, které chtějí oslovit i zahraniční uživatele, a rozšířit tak své publikum.
Automatický překlad jako takový už Instagram umí. V příspěvcích je k dispozici již od roku 2016.
Funguje tak, že jakmile Instagram objeví text v cizí řeči, nabídne v levé horní části obrazovky možnost „zobrazit překlad“. Když na ni kliknete, níže uvidíte přeloženou verzi.
Nová funkcionalita ve Stories bude dostupná globálně a aktuálně podporuje přes 90 světových jazyků. Audio příběhy zatím překládat neumí.
Automatický překlad textů ve Stories tak navazuje na sérii novinek, které Instagram připravuje a zavádí. Naposledy spustil koncepty Stories pro všechny uživatele, brzy zavede automatické titulky ve feedu, chystá také nový způsob doporučování obsahu a další novinky v příbězích.