Instagram přidává mezi CTA tlačítka na firemních profilech novou možnost Lead Forms. Ta pomůže generovat přímé odezvy v aplikaci.
Na svůj business profil teď můžete přidat formulář, který vám pomůže využít zájem přicházející z aplikace a shromažďovat informace pro následné kroky a plánování. Novou možnost najdete v nabídce CTA tlačítek. Instagram tím doplňuje tři buttony, které jsou již k dispozici.
V rámci nového tlačítka Přidat formulář můžete zvolit buď standardní výzvu pro sběr dat, anebo přidat vlastní otázky, přičemž uživatelům umožníte vybrat z několika odpovědí nebo zadat krátkou odpověď.
Novinku můžete například použít k lepší segmentaci a prioritizaci dotazů nebo jako jednoduchý způsob, jak ještě lépe vyjádřit osobitost vaší značky a zapojit uživatele do aplikace. Rovněž můžete sbírat informace o tom, jak vaši firmu vidí sami uživatelé (jak se o vás dozvěděli a podobně).
Zatím není jasné, jestli se jedná o test, nebo jestli Instagram zavádí tlačítko globálně. Faktem ale je, že jej v nabídce akčních tlačítek vidí už řada firemních uživatelů. Proto doporučujeme zkontrolovat, jestli mezi ně také patříte, a zvážit, jak můžete novinku využít pro váš marketing.