Instagram přidává nové typy reklam

22. 3. 2023Novinky

Instagram zavádí dvě nové možnosti propagace. K dispozici budou Reminder Ads, které nabízí možnost zapnout upozornění na události konané v aplikaci. Reklamy ve výsledcích vyhledávání pak pomohou inzerentům lépe navázat kontakt s uživateli v místě, kde hledají inspiraci.

Reminder Ads

Reminder Ads jsou připomínkové reklamy, v rámci nichž si mohou uživatelé na Instagramu zapnout upozornění na konkrétní událost. Tyto reklamy jsou dostupné všem inzerentům s firemním účtem. Objevují se ve feedu a pomáhají u nadcházejících eventů budovat povědomí, očekávání a pozornost.

Připomínku můžete přidat i k příspěvkům se značkovým obsahem a příspěvkům s otagovanými produkty. Příspěvek s připomenutím můžete také sdílet do Stories.

Jakmile si uživatelé zvolí možnost připomínky (prostřednictvím CTA tlačítka), obdrží tři následná upozornění na danou událost. První přijde den před konáním, další 15 minut před začátkem a poslední upozornění v okamžiku zahájení. Čas události se navíc zobrazí v ekvivalentu místního času.

Připomenutí lze nastavit až na tři měsíce dopředu a nejméně jednu hodinu před událostí.

Tento formát obsahu skvěle využijete pro události v aplikaci, jako jsou živé přenosy, televizní pořady, premiéry videí, sportovní akce a podobně. Možností je celá řada a je jen na vás a vašem publiku, jak je využijete.

Více se o Reminder Ads a jejich nastavení dozvíte v nápovědě Instagramu.

Reklamy ve vyhledávání

Instagram také spouští nové reklamy, které se zobrazí ve výsledcích vyhledávání. Tyto reklamy pomohou navázat spojení s uživateli na základě kontextových klíčových slov. Budou se totiž zobrazovat ve feedu, který mohou uživatelé procházet, když kliknou na určitý příspěvek z výsledků vyhledávání.

Zdroj: Social Media Today

Jedná se tak o další způsob, jak můžete dostat vaše produkty či služby před uživatele, kteří hledají konkrétní obsah.

V tomto duchu přidal Instagram reklamy i do záložky Explore. Toto nové umístění je ale specifičtější – reklamy se zobrazí, když uživatelé kliknou na konkrétní příspěvek z výsledků vyhledávání, což je další úroveň vyhledávání v aplikaci.

Nové umístění plánuje Instagram spustit globálně v následujících měsících.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře