Instagram dělá další krok v rozvoji ecommerce a dál usnadňuje přímý nákup v aplikaci. Aktuálně spustil novou možnost prezentace produktů. Ta zvýrazní nejnovější produkty uvedené na trh, které uživatele již zajímaly nebo je zajímat mohou.
Novou sekci Drops najdete v horní části záložky Obchod v mobilní aplikaci Instagramu. Ta zobrazuje nejnovější produkty a limitované nabídky v závislosti na vašich zájmech. Drops tak představují novou příležitost, jak ještě výrazněji propagovat produkty a tím maximalizovat prodeje.
Nová sekce je v podstatě založena na připomínkách produktů, které Instagram představil před dvěma lety. Díky této funkcionalitě mohou značky vyzvat zákazníky, aby se zaregistrovali a obdrželi upozornění, jakmile bude možné zakoupit produkt, o který projevili zájem.
Drops shromáždí veškeré tyto notifikace do jednoho místa a zároveň poskytne aktualizace o nových souvisejících produktech.
Abyste mohli produkty zalistovat do Drops, bude potřeba použít nástroj Product Launch, který je k dispozici v Commerce Managerovi. Ten vám pak umožní používat i samolepky a připomínky v příspěvcích, Stories a Reels.
Novinka je zatím dostupná pouze v USA a jen na mobilních zařízeních.