Instagram spouští 3 nové prodejní nástroje

30. 11. 2018Novinky

Blíží se Vánoce, a tak Instagram zavádí další sadu efektivních nástrojů, které firmám pomohou zvýšit prodeje v hlavní sezóně roku. Uživatelé mohou nově vyhledávat produkty skrze business profily nebo video a ukládat si je do nákupních kolekcí.

Pro firmy představují tyto nástroje v podstatě větší výkladní skříň v online prostředí, než jakou měly k dispozici dodneška. Produkty, které na síti ukazují, jsou viditelnější a dostupnější.

Nákupní kolekce

Novou nákupní kolekci můžete využít k tomu, abyste si uložili produkt, který vás zaujal a který si chcete prohlédnout později. Jakmile kliknete na produktový tag v Instagram Stories nebo v příspěvku na feedu, v pravém dolním rohu obrázku se zobrazí ikona pro uložení. Do této sbírky se pak snadno dostanete ze svého osobního profilu.

Nákup přes video

Instagram také přidal nákupní ikonu, kterou najdete v levém dolním rohu videí a která vám po kliknutí představí produkty včetně cen, které na videu vidíte. Tato funkcionalita je už delší dobu běžná u obrázkových postů.

Nákupní sekce v business profilech

Pokud na Instagramu používáte firemní profil, pak tu objevíte novou nákupní sekci, kde si uživatelé mohou prohlížet produkty, které nabízíte. Sekce zahrnuje feed produktových fotek. Po kliknutí se zobrazí informace o produktu a příspěvky, které se ho týkají.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře