Instagram spustil nový typ reklam. Takzvané reklamy s propagačními kódy představil minulý týden a nyní jsou již dostupné globálně.
Inzerenti na Instagramu mohou nyní nalákat potenciální zákazníky na promo kódy uvedené v popisku reklam. Tyto kódy lze následně uplatnit v procesu objednávky.
Instagram tak nabízí další způsob, jak můžete zvýšit prodej zboží, které propagujete v reklamních kampaních. Na základě zadaného promo kódu můžete také sledovat přímé prodeje v aplikaci.
Instagram tímto novým formátem reklam v podstatě kopíruje ten, který je již v některých regionech k dispozici na Facebooku. Zde Meta tvrdí, že se promo kódy v reklamách, které jsou přímo spojené s nákupy, staly účinným lákadlem pro mnoho potenciálních zákazníků. Inzerenti, kteří tuto možnost využili, zaznamenali ve svých kampaních snížení nákladů na nákup o 9,1 % a zvýšení konverzí o 10,1 %.
Tato nejnovější varianta na Instagramu ještě více motivuje k tomu, aby lidé využili slevové kódy k okamžitému nákupu, než aby je procházeli a vraceli se k nim.
Více se o reklamách s promo kódy dočtete na blogu Instagramu.