Instagram spouští WhatsApp Message Ads

5. 10. 2021Novinky

Instagram zavádí nový typ reklamy, která usnadní propojení mezi ním a komunikační aplikací WhatsApp. WhatsApp Message Ads jsou již dostupné všem firemním účtům.

Pokud svůj business účet na Instagramu propojíte s komunikátorem WhatsApp, budete moci do profilu na Instagramu přidat novou záložku, která podpoří přímé konverze, protože zjednoduší spojení s vašimi sledujícími a stávajícími i potenciálními zákazníky.

Což je velmi pozitivní krok, protože podle Facebooku chce až 75 % dospělých komunikovat s firmami právě prostřednictvím zpráv.

Zdroj: Instagram

Jakmile budou vaše business účty na Instagramu a WhatsAppu propojené, budete moci také podpořit příspěvky reklamou. Díky tomu máte šanci oslovit více lidí a přimět je, aby vám v aplikaci poslali zprávu.

Zdroj: Instagram

Tento model podporuje i další novinka, kterou sociální síť testuje teprve odnedávna. Nový proces zasílání zpráv detekuje komunikační platformu, kterou jednotliví uživatelé používají nejčastěji, a poté je vyzve, aby vám v ní zaslali zprávu. V této aplikaci však musíte mít aktivní účet.

TIP: Více se o nových možnostech přímého spojení se zákazníky dočtete zde.

Zdroj: Facebook

Což je další důvod, proč propojit váš WhatsApp s Instagramem. I když vy jej možná tolik nepoužíváte, vaši zákazníci ano a rádi by s vámi komunikovali právě tudy.

Jak na to?

  • V nastavení vašeho Instagram business profilu přidejte v kontaktních možnostech číslo vašeho WhatsApp business účtu.
  • Na Instagramu pak vyberte některý ze zveřejněných příspěvků, který chcete propagovat.
  • Klikněte na modré tlačítko pro sponzorování příspěvku, vyberte zprávy a poté možnost WhatsApp.
  • Nastavte si cíl, publikum, rozpočet a dobu trvání reklamy.
  • Zkontrolujte veškeré nastavení, zobrazte si náhled reklamy a klikněte na možnost Vytvořit reklamu.
  • Po schválení ji Instagram spustí do 24 hodin.

Zajímá vás více? Podrobnosti o novince najdete na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře