Instagram zavádí nový typ reklamy, která usnadní propojení mezi ním a komunikační aplikací WhatsApp. WhatsApp Message Ads jsou již dostupné všem firemním účtům.
Pokud svůj business účet na Instagramu propojíte s komunikátorem WhatsApp, budete moci do profilu na Instagramu přidat novou záložku, která podpoří přímé konverze, protože zjednoduší spojení s vašimi sledujícími a stávajícími i potenciálními zákazníky.
Což je velmi pozitivní krok, protože podle Facebooku chce až 75 % dospělých komunikovat s firmami právě prostřednictvím zpráv.
Jakmile budou vaše business účty na Instagramu a WhatsAppu propojené, budete moci také podpořit příspěvky reklamou. Díky tomu máte šanci oslovit více lidí a přimět je, aby vám v aplikaci poslali zprávu.
Tento model podporuje i další novinka, kterou sociální síť testuje teprve odnedávna. Nový proces zasílání zpráv detekuje komunikační platformu, kterou jednotliví uživatelé používají nejčastěji, a poté je vyzve, aby vám v ní zaslali zprávu. V této aplikaci však musíte mít aktivní účet.
TIP: Více se o nových možnostech přímého spojení se zákazníky dočtete zde.
Což je další důvod, proč propojit váš WhatsApp s Instagramem. I když vy jej možná tolik nepoužíváte, vaši zákazníci ano a rádi by s vámi komunikovali právě tudy.
Jak na to?
- V nastavení vašeho Instagram business profilu přidejte v kontaktních možnostech číslo vašeho WhatsApp business účtu.
- Na Instagramu pak vyberte některý ze zveřejněných příspěvků, který chcete propagovat.
- Klikněte na modré tlačítko pro sponzorování příspěvku, vyberte zprávy a poté možnost WhatsApp.
- Nastavte si cíl, publikum, rozpočet a dobu trvání reklamy.
- Zkontrolujte veškeré nastavení, zobrazte si náhled reklamy a klikněte na možnost Vytvořit reklamu.
- Po schválení ji Instagram spustí do 24 hodin.
Zajímá vás více? Podrobnosti o novince najdete na blogu Instagramu.